Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El bus farà el trajecte entre Santa Ponça i la granja d'Esporles
Avui comença el reforç de les línies del TIB per a l’estiu i se n’estrena una de nova. La L 131 que connectarà des de Santa Ponça fins a la Granja d’Esporles. És la primera línia que farà trajectes per la serra de Tramuntana. Oferirà sis trajectes diaris i estarà operativa, de moment, fins al mes d’Octubre.
S’espera que l’agafin molts turistes per visitar la Serra. El bus fa aturades als pobles i també a punts estratègics de la carretera Ma-10, com per exemple Planícia, lloc des d’on comencen excursions per la Serra, o per visitar llocs d’interès.
Avui, com a primer dia, no hi han pujat molts usuaris. De moment, funcionarà fins al mes d’octubre i és una bona manera de gaudir de les impressionants vistes de la Serra.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella