Logo IB3N
X

Nova marxa reivindicativa per exigir una via verda a Alaró

Anar a l'estació de tren a peu és una temeritat

27/01/2019

Nova marxa reivindicativa per exigir una via verda a Alaró

154

És la cinquena marxa verda que organitzen els veïnats d’Alaró. Per anar a l’estació de tren han de fer un recorregut de 3,5 quilòmetres i ho han de fer amb cotxe o amb autobús perquè no hi ha alternativa. Asseguren que anar-hi a peu o en bicicleta és una temeritat per mor dels cotxes que hi circulen.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella