Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Durant 2018 els set pediatres de Can Misses varen atendre un total de 5.855 consultes, prop d'un 6 per cent menys que l'any anterior.
L’Hospital Can Misses torna a oferir el servei de neuropediatria. Tres mesos després que el darrer especialista va deixar el càrrec per fer feina a Son Espases, l’Àrea de Salut pitiüsa ha incorporat una metgessa que permet a l’àrea pediàtrica disposar de fins a mitja dotzena de subespecialitats a la seva cartera de serveis. La gerència de l’hospital espera incorporar encara més metges a l’àrea pediàtrica per atendre’n millor la demanda.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció