Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Tot els municipis que no tenen ordenances pròpies es poden acollir a aquestes instruccions de la DGT
La Direcció General de Trànsit ha publicat una instrucció provisional per aclarir les normes de circulació dels vehicles de mobilitat personal, i entre aquests, són els patinets elèctrics. La regulació definitiva encara s’està tramitant; però ara, els municipis que no tenen ordenances pròpies es poden acollir a aquestes instruccions, i els que ja la tenen, com Palma, estudien la seva adaptació.
Segons la DGT, els VMP, vehicles de mobilitat personal són tots aquells d’una o més rodes amb una única plaça, que fan servir exclusivament motors elèctrics i que aconsegueixen una velocitat d’entre els 6 i els 25 quilòmetres per hora. D’aquesta manera, queden excloses les motocicletes elèctriques que l’estiu han estat tan de moda a zones turístiques com la Platja de Palma.
La DGT adverteix que, abans de comprar-ne un, ens assegurem que les seves característiques compleixen amb les dels vehicles de mobilitat personal.
Quant a les normes de circulació, la DGT recull 5 punts de compliment obligatori, amb sancions que van des dels 100 fins als 1000 euros. Ara, els municipis que no tenien ordenança pròpia es poden acollir a aquestes instruccions, mentre que els municipis que ja havien elaborat la seva pròpia regulació tindran un temps per decidir a quina normativa s’acullen. Des de l’Ajuntament de Palma asseguren que ho estan estudiant i que actualitzaran el que calgui.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar