Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La plataforma veïnal Flipau amb Pere Garau alerta d’una nova onada de robatoris a vehicles amb un principal objectiu: endur-se’n la balisa i altres objectes de valor.
L’entitat demana precaució als veïnats, que deixin el cotxe ben tancat i que no deixin res a la vista. A més, demanen a la població que denunciï i que guardi el número de registre de la balisa per a després, poder localitzar-la.
A més, sol·liciten un reforç de la vigilància policial, ja que aquesta situació ha fet créixer la sensació d’inseguretat al barri.
Per la seva banda, la Policia Nacional, que té la competència davant els robatoris, reconeix un augment de més del 60% del nombre de detencions respecte de l’any passat.
Asseguren que s’ha augmentat la presència d’agents i que s’han tramitat ordres d’allunyament per alguns dels detinguts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
És Carlos García Roldán, més conegut com a Charly