Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
S'han produït quatre escorcolls, dos a sa Penya, un altre al centre de Vila i un altre a Santa Eulària
Nova operació antidroga a Eivissa. La Policia Nacional escorcolla des d’aquest matí diferents habitatges de l’illa d’Eivissa i pel moment ja hi ha dos detinguts i s’ha intervingut diversa quantitat de droga.
S’estan produint un total de quatre escorcolls, dos al barri de sa Penya, un al centre de la ciutat d’Eivissa i una altre a Santa Eulària. Segons la Policia Nacional, es tracta de la tercera fase de l’operatiu iniciat el 3 de juny i al que es van detenir 10 persones. La segona fase es va dur a terme el 17 de juny amb l’arrest de dues persones més. La investigació, en la que participen membres de L’UDYCO, la Unitat de Drogues i Crim Organitzat de la Policia Nacional, està declarada secreta i continua oberta.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores