Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Sánchez destaca que quan arribem a una segona etapa, no ens podrem relaxar, i la transició per recuperar les nostres vides es farà a poc a poc
El president del Govern central Pedro Sánchez demana més sacrifici i resistència als espanyols. L’estat d’alarma es prorroga, per segona vegada, ara la data fixada és dia 26 d’abril. Una mesura que es pren per continuar fent front a la propagació del virus.
Sánchez ja va anunciar la urgència de mesures, també l’estat d’alarma, i va advertir sobre el creixement de la corba de contagis. Ara, conscient que aquests dies de confinament posen a prova la paciència dels ciutadans, uns dies més d’aïllament socials són necessaris, assegura, per doblegar la corba i iniciar la desescalada.
Però encara hi ha camí per recórrer, el president Sánchez destaca que quan arribem a una segona etapa, no ens podrem relaxar, i la transició per recuperar les nostres vides es farà a poc a poc. Aquesta és, sens dubte, la crisi més gran viscuda per tots.
El COVID-19 és encara molt desconegut per la ciència; per tant, les mesures que pren el Govern central es fan amb molta cautela. El punt final a aquesta crisi serà una vacuna o un tractament eficient.
Pedro Sánchez insisteix que no s’ha de cedir davant la por i que no creguem tot el que es publica a les xarxes socials. S’enorgulleix, diu, de la solidaritat dels espanyols.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000