Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

El Parlament britànic va aprovar una llei que l'obliga a demanar la pròrroga si no s'arriba a una entesa
El govern britànic demanarà una nova pròrroga del Brexit, si no arriba a un acord amb Brusel·les abans de dia 19 d’octubre. Això, segons consta en diversos documents oficials que l’Executiu ha hagut de presentar a un tribunal escocès.
La Justícia avalua si el primer ministre, Boris Johnson, cometria un delicte, forçant una sortida no negociada de la Unió Europea. De fet, el Parlament va aprovar una llei que l’obliga a demanar la pròrroga si no s’arriba a una entesa, però públicament Johnson sempre s’ha negat a acatar-la.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí