Si no s'arriba a un acord, divendres començarà una vaga de recollida de fems indefinida a Sant Joan, Santa Eulària i Sant Josep
Es manté la convocatòria de vaga del servei d’escombraries de Sant Joan, Santa Eulària i Sant Josep, després de dues reunions fallides entre empresa i treballadors. Si res no canvia, l’aturada indefinida començarà aquest divendres. Demà dimecres el representant d’Herbusa i la UTE Es Vedrà es reuneix amb els representants dels treballadors, una reunió que es fa fora del TAMIB.
Els treballadors demanen una pujada salarial del 25% en 4 anys, però l’escull més gran és la del primer any, un 10%. Diuen que l’empresa els ha ofert una pujada del 5,5% però condicionada a una flexibilitat horària.
Per la seva banda, l’empresa diu que una cosa és la pujada salarial i una altra la flexibilitat horària, que no van lligats i assenyalen que la pujada del 10% és inassumible, però sí que podrien pujar un poc més del 5.5%.
A més, la PIMEEF ja ha mostrat una profunda preocupació davant la perspectiva de fer una vaga de fems en plena temporada.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses