Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Si no s'arriba a un acord, divendres començarà una vaga de recollida de fems indefinida a Sant Joan, Santa Eulària i Sant Josep
Es manté la convocatòria de vaga del servei d’escombraries de Sant Joan, Santa Eulària i Sant Josep, després de dues reunions fallides entre empresa i treballadors. Si res no canvia, l’aturada indefinida començarà aquest divendres. Demà dimecres el representant d’Herbusa i la UTE Es Vedrà es reuneix amb els representants dels treballadors, una reunió que es fa fora del TAMIB.
Els treballadors demanen una pujada salarial del 25% en 4 anys, però l’escull més gran és la del primer any, un 10%. Diuen que l’empresa els ha ofert una pujada del 5,5% però condicionada a una flexibilitat horària.
Per la seva banda, l’empresa diu que una cosa és la pujada salarial i una altra la flexibilitat horària, que no van lligats i assenyalen que la pujada del 10% és inassumible, però sí que podrien pujar un poc més del 5.5%.
A més, la PIMEEF ja ha mostrat una profunda preocupació davant la perspectiva de fer una vaga de fems en plena temporada.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors