L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La finestra d’IB3 Televisió a la realitat arrenca avui dilluns dedicat a les ‘Sabates d’Inca, de Yanko a Camper’
IB3 Televisió estrena la nova temporada del programa ‘L’Hora D’. Un espai que va començar les emissions el mes de gener del 2016 i omple l’espai de format documental a la radiotelevisió pública balear.
‘L’Hora D’, la finestra d’IB3 Televisió a la realitat, arrenca amb el documental ‘Sabates d’Inca, de Yanko a Camper’. Passat, present i futur. De l’etapa d’expansió i de l’èxit més important, a la caiguda. Quins són els supervivents? Són l’aposta pel luxe i la qualitat l’única via de sortida?
El documental explica el procés de desindustrialització i deslocalització que ha marcat la tendència econòmica més recent amb l’exemple d’Inca. Un viatge a través del temps, un exercici de macroeconomia amb un exemple clar: un centre industrial vibrant, caracteritzat per l’emprenedoria, la producció de proximitat centrada en la sabata i la pell. Lottusse, George’s, Yanko, Camper, Fabrica Ramis, Carmina Shoemaker…
Tot seguit en el documental ‘La gran travessa’ i coneixerem el menorquí Martí Riera, que s’ha convertit en el primer lesionat medul·lar que ha travessat nedant els 37 km que separen les illes de Menorca i Mallorca. L’esportista menorquí, que té paraplègia des de l’any 2007, ha realitzat la travessia, només amb els braços, en 10 hores i 13 minuts i ha aconseguit el segon millor temps de la història.
Presentat per Jordi Calleja, ‘L’Hora D’ es converteix així en el territori del documental, el lloc en què l’espectador pot accedir a treballs d’aquest gènere amb un vincle temàtic amb la nostra societat i geografia.
‘L’Hora D’ s’estrena avui dilluns a les 22.10 h, a IB3 Televisió. Vos convidam a interactuar amb nosaltres a les xarxes socials amb l’etiqueta #HoraDIB3. També ens podreu seguir a Twitter i Instagram al perfil @IB3, i a facebook.com/ib3org. A la pàgina web IB3.org podeu veure aquest programa en directe, i també el trobareu a la nostra secció “A la carta”.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues