El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Empat davant el Peralada, un rival teòricament dèbil que ha aprofitat l'ansietat del conjunt mallorquí.
Ni contra 10 ni contra un rival de la zona baixa: és trepitjar Son Malferit i s’enlairen els fantasmes. La primera victòria com a local no arriba i mirant el primer temps, sort de no haver perdut.
Només aquesta reencarnació de Claus en Ter Stegen impedia a la primera part que continuàs la tradició de calvari que viuen els balearicos a casa. El Peralada semblava de play-off i no de zona de descens i dominava amb les armes que vol dominar l’Atlètic Balears: possessió i paciència. El perill era visitant, tot i que Nacho Heras ha caigut en aquest possible penal que ha fet esclatar Son Malferit. El públic es frustava amb la inoperància general dels seus i només aquest xut forçat de Migue Marín al 38 era l’argument per merèixer la victòria.
La segona part començava amb més ritme i amb un gir de guió. Al 53 veu la segona groga Bambo. Traduir la superioritat en gol era la següent passa. Oliva de cap i Xisco en jugada de pissarra exemplifiquen l’ofensiva total dels blanc i blaus. Però ni la reaparició de Julio Delgado ha estat antídot pel col·lapse mental que pateix aquest equip quan juga a casa. Els darrers minuts fins i tot el Peralada ha pogut respirar per certificar un empat ple d’impotència i decepció, l’enèsima que registra enguany l’afició balearica.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle