Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L’Ajuntament de Palma ha activat el protocol d’actuació i recomana no banyar-se en aquesta zona
La caravel·la portuguesa trobada morta a la sorra de la platja del molinar aquest dilluns.
187Nova troballa de caravel·la portuguesa a Can Pastilla i a l’Arenal, informa Cort en una nota de premsa. El servei de coordinació platges de l’Ajuntament de Palma ha activat el protocol d’actuació i recomana no banyar-se en aquesta zona.
Encara que totes les platges del municipi estan obertes, s’ha senyalitzat la zona amb la bandera groga i la bandera de meduses, per tal de demanar precaució als possibles banyistes.
Aquesta zona no compta amb servei de vigilància i socorrisme, pel que s’ha d’extremar la precaució.
Amb tot, assegura l’Ajuntament de Palma, el servei de vigilància segueix aplicant el protocol preventiu d’inspecció i alerta.
Què és la caravel·la portuguesa i per què és tan perillosa?
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment