Nova troballa de caravel·la portuguesa a Can Pastilla i a l’Arenal, informa Cort en una nota de premsa. El servei de coordinació platges de l’Ajuntament de Palma ha activat el protocol d’actuació i recomana no banyar-se en aquesta zona.
Encara que totes les platges del municipi estan obertes, s’ha senyalitzat la zona amb la bandera groga i la bandera de meduses, per tal de demanar precaució als possibles banyistes.
Aquesta zona no compta amb servei de vigilància i socorrisme, pel que s’ha d’extremar la precaució.
Amb tot, assegura l’Ajuntament de Palma, el servei de vigilància segueix aplicant el protocol preventiu d’inspecció i alerta.
Què és la caravel·la portuguesa i per què és tan perillosa?
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros