Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Nou crim de violència masclista
Nou crim de violència masclista, en aquest cas a Burgos. Una dona ha mort avui matí després de ser apunyalada amb una arma blanca suposadament per la seva parella.
L’home, que tenia antecedents per maltractament cap a la víctima al 2011 a Sòria, ha estat detingut. La dona, de 28 anys, mai no havia sol·licitat, però, cap mesura de protecció.
Tant ella com l’agressor, de 39 anys, són de nacionalitat búlgara i residien a l’habitatge des de feia 10 dies.
En cas que es confirmi, seria la víctima número 28 assassinada enguany per la seva parella i la 1.004 d’ençà que se’n començaren a registrar les estadístiques al 2003.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13