Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Nou crim de violència masclista
Nou crim de violència masclista, en aquest cas a Burgos. Una dona ha mort avui matí després de ser apunyalada amb una arma blanca suposadament per la seva parella.
L’home, que tenia antecedents per maltractament cap a la víctima al 2011 a Sòria, ha estat detingut. La dona, de 28 anys, mai no havia sol·licitat, però, cap mesura de protecció.
Tant ella com l’agressor, de 39 anys, són de nacionalitat búlgara i residien a l’habitatge des de feia 10 dies.
En cas que es confirmi, seria la víctima número 28 assassinada enguany per la seva parella i la 1.004 d’ençà que se’n començaren a registrar les estadístiques al 2003.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari