La ciutat ha entrat a la primera fase de la desescalada després de 100 dies aturada per la pandèmia del coronavirus
La ciutat de Nova York ha entrat a la primera fase de la desescalada després de cent dies aturada per la pandèmia del coronavirus. Entre 200.000 i 400.000 persones han tornat als seus llocs de feina i també s’han reactivat moltes obres.
Les autoritats municipals calculen que aquesta setmana reobriran uns 16.000 comerços i unes 3.700 empreses manufactureres, a més d’activar-se 32.000 obres.
Nova York ha estat un dels punts més castigats per la pandèmia amb gairebé 22.000 morts per la Covid-19 i més de 203.000 casos confirmats.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració