Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Jacinta Ardern, la primera ministra, acusa els fons voltor, amb sèu a països estrangers, de ser els responsables de l'increment dels preus que pateix el país
El Parlament de Nova Zelanda ha aprovat una mesura insòlita per contenir el preu de l’habitatge. Prohibeix als estrangers adquirir immobles. Hi ha excepcions, això sí… Es tracta d’una promesa electoral de la primera ministra. Jacinta Ardern acusa els fons voltor, amb sèu a països estrangers, de ser els responsables de l’increment dels preus que pateix el país, que dificulta l’accés a l’habitatge dels seus habitants.
De la prohibició queden eximits, però, els ciutadans d’Austràlia i Singapur, països amb els quals Nova Zelanda té signats tractats de lliure comerç.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears