Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

França elimina les restriccions que impedien el serbi jugar a París
La positiva evolució de la pandèmia ve acompanyada de millors resultats quant a infeccions i contagis i també pel que fa a l’eliminació constant de restriccions. El primer ministre francès, Jean Castex, ha anunciat que, a partir de dia 14 de març, ja no serà obligatori l’ús de mascareta ni estar vacunat per accedir a recintes tancats, estadis esportius o llocs turístics. Una gran notícia per a tothom i, especialment, per a Novak Djokovic.
El serbi podrà revalidar el títol de Roland Garros gràcies a l’aixecament d’aquestes prohibicions. Després de perdre’s l’Obert d’Austràlia, la polèmica abandona l’exnúmero 1 del món que, en aquest cas, té les normes del seu costat tot i que continua sense haver-se vacunat.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions