Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els vaguistes han pujat als busos per demanar disculpes i explicar les seves reivindicacions
La vaga indefinida de l’EMT de Palma arriba al seu novè dia amb les posicions de l’Ajuntament i els treballadors molt allunyades. A les 15h ha començat una reunió entre el batle José Hila i el comitè de vaga per intentar negociar.
Als carrers, un dia més, la vaga del servei d’autobús urbà ha provocat retards i molts de problemes a aquells que no tenen alternatives de mitjà de transport. Els serveis mínims del 30% dels busos es compleixen, però els usuaris es queixen de manca d’informació.
Les esperes es poden fer eternes a les zones perifèriques com Sa Vileta, on els usuaris es queixen de retards d’una hora.
Avui els vaguistes han pujat als busos per demanar disculpes als usuaris i per explicar les seves reivindicacions. Alguns usuaris s’han solidaritzat amb ells, però d’altres els demanen que desisteixin per mor de l’emergència de la pandèmia.
Però pau social sembla lluny. El comitè de vaga ha aprovat crear una caixa de resistència per poder seguir amb la vaga.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç