El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Les ha donat l'associació Ibiza y Formentera contra el Cáncer
213
L’Hospital de Dia Oncohematològic de l’Hospital Can Misses ha renovat part de les 34 butaques de les quals disposa gràcies a la donació de l’associació Ibiza y Formentera contra el Cáncer (IFCC). Aquesta entitat sense ànim de lucre ha regalat 16 noves butaques reclinables “de darrera generació”, una donació que se suma a la que ja va fer l’any 2016 de 10 butaques i cinc televisors amb auriculars incorporats. “Amb això s’ha completat la renovació de butaques de la sala de quimioteràpia” assegura l’Àrea de Salut de les Pitiüses en un comunicat.
La gerent de l’Àrea de Salut, Carmen Santos, i la presidenta de l’associació IFCC, Susan Watson, han visitat aquest dilluns la sala de quimioteràpia. Santos ha destacat que amb aquesta associació es pot oferir “major comoditat i humanització en l’atenció sanitària al pacient oncològic”. A més, ha destacat altres donacions, com el finançament d’un projecte pilot de cribratge pel càncer de còlon o la contractació d’un fisioterapeuta per a la Unitat de Limfedema. Aquesta entitat també ha finançat fulletons informatius amb recomanacions pels pacients.
Watson ha destacat que el seu objectiu és “millorar l’atenció dels pacients oncològics” i aportar-los “qualitat de vida” i “comoditat”, perquè de vegades els tractaments poden perllongar-se fins a sis hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta