Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Les ha donat l'associació Ibiza y Formentera contra el Cáncer
L’Hospital de Dia Oncohematològic de l’Hospital Can Misses ha renovat part de les 34 butaques de les quals disposa gràcies a la donació de l’associació Ibiza y Formentera contra el Cáncer (IFCC). Aquesta entitat sense ànim de lucre ha regalat 16 noves butaques reclinables “de darrera generació”, una donació que se suma a la que ja va fer l’any 2016 de 10 butaques i cinc televisors amb auriculars incorporats. “Amb això s’ha completat la renovació de butaques de la sala de quimioteràpia” assegura l’Àrea de Salut de les Pitiüses en un comunicat.
La gerent de l’Àrea de Salut, Carmen Santos, i la presidenta de l’associació IFCC, Susan Watson, han visitat aquest dilluns la sala de quimioteràpia. Santos ha destacat que amb aquesta associació es pot oferir “major comoditat i humanització en l’atenció sanitària al pacient oncològic”. A més, ha destacat altres donacions, com el finançament d’un projecte pilot de cribratge pel càncer de còlon o la contractació d’un fisioterapeuta per a la Unitat de Limfedema. Aquesta entitat també ha finançat fulletons informatius amb recomanacions pels pacients.
Watson ha destacat que el seu objectiu és “millorar l’atenció dels pacients oncològics” i aportar-los “qualitat de vida” i “comoditat”, perquè de vegades els tractaments poden perllongar-se fins a sis hores.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat