Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Aquestes noves condicions haurien d'entrar en vigor a partir del 19 de febrer, però ja s'estan aplicant
A la carta que BMN ha fet arribar aquests dies als seus clients, l’entitat integrada ara a Bankia des del passat dia 1, els informa dels canvis en les condicions econòmiques dels seus comptes. Especifica que entraran en vigor a partir del 19 de febrer. També, que des de llavors, es deixaran d’aplicar les bonificacions de comissions que tenien fins al moment.
Ara per ara, però, ja hi ha clients als quals els han cobrat, per exemple, 50 cèntims per una transferència entre comptes de BMN o 60 euros de comissió de manteniment del compte.
IB3 Notícies ha contactat amb Bankia per conèixer els motius pels quals ja apliquen les noves condicions. De moment, però, encara no n’han donat resposta.
El sindicat Unió Obrera Balear, majoritari dins el comitè d’empresa de la desapareguda BMN-Sa Nostra, assegura que, legalment, no hi pot haver canvis en les condicions d’un contracte bancari per mor d’una fusió i consideren desafortunada la carta enviada als clients. Apunten que els treballadors de l’entitat no n’estan informats i, per tant, no poden aclarir els dubtes dels clients.
Fonts internes de BMN recorden que durant el primer trimestre d’enguany s’estarà treballant en la integració dels sistemes informàtics d’ambdues entitats. A efectes pràctics, això comportarà, segons els sindicats, més canvis per als clients, com per exemple, del número de compte, que haurà de tenir l’IBAN, és a dir, el codi internacional del número de compte corresponent a Bankia.
La fusió permet ja als clients treure doblers dels caixers d’ambdós bancs, independentment de l’entitat d’origen, sense cobrar cap comissió.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general