Els vesins celebren un berenar a la fresca com a mostra de rebuig a la construcció de l'aparcament
Els veïnats de sa Real, a Eivissa, han fet aquest dissabte un berenar a la fresca com a protesta per la construcció del nou pàrquing que l’Ajuntament vol fer al barri. Fa quinze dies els vesins ja varen sortir al carrer.
En concret, s’oposen a la construcció d’un aparcament de 750 places, la majoria subterrànies, entre el bulevard d’Abel Matutes i la ronda E-10. Les obres durarien quatre anys i, segons denuncien els manifestants, suposarien l’eliminació d’una de les poques zones verdes que queden a la ciutat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa