Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

L'Ajuntament havia d'haver ampliat el polígon industrial i efectuar dues permutes de terrenys el 2011
La sentència afecta l’actual terreny on hi ha la prefactura de Policia Local i un altre annex al carrer Sevilla.
14Dues noves sentències judicials condemnen l’Ajuntament de Ciutadella a pagar 1,6 milions d’euros per l’adquisició de dos terrenys que s’havien de permutar. El jutge certifica l’incompliment del consistori, que entre el 2005 i el 2007, amb el PP a l’Ajuntament, va signar dos convenir de permuta que no s’han fet realitat una dècada després. La sentència afecta l’actual terreny on hi ha la prefactura de Policia Local i un altre annex al carrer Sevilla.
L’Ajuntament va acordar rebre els dos solar a canvi de dues parcel·les, de 2.000 i 5.000 metres quadrats, respectivament, en la futura ampliació del polígon industrial. El conveni detallava, a més, que l’acord havia d’executar-se en un termini de 4 anys, és a dir, el 2011. Una dècada després, el polígon no s’ha ampliat i el consistori ha de pagar també els interessos generats durant tot aquest temps, de manera que l’import final pot fregar els 2 milions d’euros.
El plenari del mes de juliol aprovarà destinar els diners necessaris per fer front a aquestes sentències.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid