Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

El primer directe de presentació serà el 3 d'abril a l'Auditori de Manacor -amb les entrades ja exhaurides- i el 9 d'abril, al teatre de Lloseta
Pau Franch amb el disc a la mà i Albert Carrió, davant l'aparador de l'espai Xocolat a Palma.
41Aquest cap de setmana primer concert de presentació del nou disc del grup mallorquí OR (O-ERRA) al Teatre-auditori de Manacor, a les 19:00 del capvespre. Avui, dos dels seus membres, Pau Franch i Albert Carrió han presentat “Imaginari“, el tercer treball discogràgic de la banda illenca de pop-rock en català. Es tracta d’un disc de Blau Produccions, que ha n donat a conèixer a l’espai Xocolat de Palma
Es tracta del tercer disc amb 10 cançons en què els OR s’endinsen, encara més, en el món de l’electrònica, agafant pinzellades subtils de música urbana i amb una producció actual que romp amb els corrents que predominen en l’escena balear i beu de referents més internacionals com Imagine Dragons o Coldplay. El cantant i compositor de Sa Pobla, Pau Franch, parla del disc “més ambiciós” d’OR. Hem de renovar-nos o morir, volem defugir de les etiquetes, malgrat mantenim la nostra essència”, explica el vocalista Pau Franch.
El primer directe de presentació serà el 3 d’abril a l’Auditori de Manacor -amb les entrades ja exhaurides- i el 9 d’abril, al teatre de Lloseta.
Tot plegat, en uns concerts que escoltarem com OR s’ha atrevit a experimentar amb textures i sons per fer evolucionar les cançons, cap a un terreny fins ara desconegut per la banda. Tot i això, sempre mantenen l’essència de melodies i veu que els caracteritza. El músic de Manacor, Albert Carrió, assegura que l’aposta per la música és “valenta, en temps de pandèmia”, i afegeix: “teníem clar que volíem treure el nou treball, el món no es pot aturar, la música és com un raig de llum”
Fa gairebé tres anys van publicar el seu primer disc d’estudi “Carretera i manta”. Un treball més orgànic que ara evoluciona cap als sons més electrònics.
En un dels temes d’aquest tercer disc, “Respirar”, han tengut la col·laboració de Joan Dausà i Mireia Flores del grup Ombra. Avui, Albert Carrió ens ha explicat d’on prové el nom del grup O-ERRA. “Quan vam començar feiem només versions i ens feiem dir Onion Rabbits. Amb el temps i l’arribada de les nostres pròpies composicions, van adoptar un nom de grup més seriós, OR”.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia