Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El Consell d'Eivissa organitza un curs amb els Xacoters de sa Torre per ampliar la xifra de caramellers
En Javi Bonet ‘Bufí’ i en Vicent Cardona ‘Frit’ porten les regnes del tercer curs de caramelles que promociona el Consell d’Eivissa. Es reuneixen a una sala de Cas Serres i repassen el repertori.
La flaüta, les castanyoles, els tambors i l’espasí s’encarreguen de vestir una cançó redoblada que explica escenes religioses com ara el misteri del naixement de Crist.
Tradicionalment, els caramellers eren autoritats o bé homes notables de la parròquia. Ara, solen ser membres de les colles de Ball Pagès. Un entorn que, a més, s’obre als nous temps amb la incorporació de na Lara Magrinyà, cantant i músic professional.
Les pròximes setmanes, aquest grup continuarà assajant perquè, durant les Festes de Nadal, una dotzena de parròquies d’Eivissa puguin gaudir de les seves caramelles.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades