Logo IB3N
X

Noves veus s’uneixen a les caramelles d’Eivissa

El Consell d'Eivissa organitza un curs amb els Xacoters de sa Torre per ampliar la xifra de caramellers

22/10/2023

Noves veus s’uneixen a les caramelles d’Eivissa

198

En Javi Bonet ‘Bufí’ i en Vicent Cardona ‘Frit’ porten les regnes del tercer curs de caramelles que promociona el Consell d’Eivissa. Es reuneixen a una sala de Cas Serres i repassen el repertori.
La flaüta, les castanyoles, els tambors i l’espasí s’encarreguen de vestir una cançó redoblada que explica escenes religioses com ara el misteri del naixement de Crist.
Tradicionalment, els caramellers eren autoritats o bé homes notables de la parròquia. Ara, solen ser membres de les colles de Ball Pagès. Un entorn que, a més, s’obre als nous temps amb la incorporació de na Lara Magrinyà, cantant i músic professional.
Les pròximes setmanes, aquest grup continuarà assajant perquè, durant les Festes de Nadal, una dotzena de parròquies d’Eivissa puguin gaudir de les seves caramelles.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT