Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El monòleg, coescrit amb Andrea Ros, dirigit per Marta Aran i coproduït pel Teatre Principal s'ha preestrenat a Alcúdia
L’actriu i dramaturga Ann Perelló puja damunt l’escenari amb un tema tabú: els trastorns alimentaris. Dissabte va preestrenar a Alcúdia ‘Nua’, una coproducció del Teatre Principal. És una història dramàtica narrada amb alguns moments de comèdia amarga. Però també mostra com es pot sortir d’aquest pou.
“Era un tema que jo havia viscut i tengut com a tabú i en secret. Pensava que per curar-se també havia d’acceptar que jo havia passat per aquí”, explica Perelló.
A ‘Nua’, però, hi ha molt més que una experiència personal. Perelló ha cercat testimonis d’altres dones que han passat per trastorns alimentaris i també l’aprovació de professionals, per garantir que l’obra és fidel a la realitat. L’ha escrita a quatre mans amb Andrea Ros, sota la direcció de Marta Aran i la coproducció del Teatre Principal.
Damunt l’escenari, una història familiar, sobretot, per a les dones. Un tema que “toca a totes”, diu Perelló: “Té una línia molt fina. Evidentment, no totes les dones tenen un trastorn, però sempre el fregam un poc i tenia interès a cercar per què passa això”. Tot, amb la voluntat de reflexionar sobre què entenem com a bellesa i com representam el cos humà.
Les pròximes funcions seran el cap de setmana que ve a la Sala Petita del Teatre Principal de Palma.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare