Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La presidenta de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) agafa el relleu d'Andreu Manresa
/EUROPA PRESS
25Núria Llorach ha estat nomenada presidenta de la Federació d’Organismes de la Ràdio i Televisió Autonòmics (FORTA), que integra les principals entitats encarregades dels serveis públics de Radiodifusió i Televisió a les comunitats autònomes, en substitució d’Andreu Manresa, director general d’IB3.
Llorach (1962) ocupa en l’actualitat la presidència de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), l’empresa pública encarregada dels canals de televisió catalans (TV3, 3/24, Esport3, 33, Super3), les emissores radiofòniques (Catalunya Ràdio, Catalunya Informació, Catalunya Música i iCat) i els mitjans digitals de la corporació.
És llicenciada en Filosofia i Ciències de l’Educació per la Universitat de Barcelona i ha exercit com a directora executiva de l’Institut Català de les Dones durant la dècada dels noranta, a part de formar part del Consell Assessor de Televisió Espanyola a Catalunya (1995-1996) i membre de l’òrgan consultiu especial de Nacions Unides (1989-2000), entre altres càrrecs.
En un comunicat, la FORTA ha estat valorat “positivament” la gestió del president sortint, Andreu Manresa, i ha destacat el seu compromís a l’hora de defensar els interessos de la Federació.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia