Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'excorresponsal als EUA preveu l’ofensiva de grupuscles exaltats, però “allò cert és que dia 20 de gener Biden prendrà possessió”
Els partidaris de Trump continuaran exercint una influència determinada als EUA, tot i que el candidat derrotat a les urnes desaparegui de l’escena política. Aquesta és la previsió que l’excorresponsal de TVE als Estats Units Núria Ribó ha fet en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
Segons Ribó, “els milions de vots que ha aconseguit Trump faran que el ‘trumpisme’ continuï fent la guitza, fins i tot amb mostres de violència”.
“Allò cert és que dia 20 de gener, a les 12 del migdia Joe Biden i Kamala Harris prendran possessió dels seus càrrecs”, diu l’excorresponsal. “Harris és el contrapunt de Biden. És jove, afroamericana, plena de vitalitat i bona oradora”, ha assegurat la periodista.
Escolta l’entrevista: https://ib3.org/informatiuradio?pl=1&cont=0c8b80bd-5fe1-4a08-b7ac-abec3fca554d&t=2262
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys