Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
L'Autoritat Portuària disposa d'un pressupost inicial de 1,1 milions d'euros i preveu que les obres de l'edifici s'allarguin durant un any
Ja s’ha obert el termini de licitació per habilitar l’edifici de la dàrsena esportiva del Molinar de Llevant, a Palma. El projecte té l’objectiu d’actuar sobre aquesta construcció històrica, de marès i fusta, original del 1927, i dotar-la de funcionalitat. Està previst dedicar la planta baixa a un restaurant i la primera planta als socis del Club Nàutic.
Les empreses interessades, tenen temps fins al dia 14 de desembre per presentar-se a la licitació. L’Autoritat Portuària disposa d’un pressupost inicial de 1,1 milions d’euros i preveu que les obres de l’edifici s’allarguin durant un any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106