Logo IB3N
X

Objectiu Fitur: aconseguir que venguin més turistes a l’hivern a Menorca

Empresaris i administració pública amb un objectiu comú

15/01/2017

Objectiu Fitur: aconseguir que venguin més turistes a l’hivern a Menorca

186

Fitur és la fira del sector turístic més important d’Espanya i Menorca vol aprofitar aquesta edició per impulsar el turisme en temporada baixa. Empresaris i administració han sumat esforços per aconseguir-ho: els primers treballen per mantenir més establiments oberts a l’hivern, i l’administració promociona els atractius de l’illa a banda de les platges i el bon temps.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella