S'aplicarà un descompte a la sanció per haver-se restituït el color mentre es troba en tramitació la denúncia
L’Agència de Defensa del Territori ha sancionat un restaurant d’Algaida per pintar de marró xocolata l’edifici. No estava entre els colors permesos a la normativa municipal. El propietari ja ha donat dues pintades diferents a les parets des que li comunicaren la denúncia.
Una de grisa, per llevar el to marró xocolata que el Consistori considerà massa cridaner, i el color meló definitiu. L’Agència de Defensa del Territori aplicarà un descompte del 90% a la quantia de la sanció per haver restituït el color mentre es troba en tramitació la denúncia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals