Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'incendi es produí a un soterrani annex a les instal·lacions i no va produir cap dany personal
Un curtcircuit podria haver estat la causa del foc que es va iniciar dijous capvespre a un soterrani annex a les instal·lacions del parc de trampolins Palma Jump. La combustió de matalassos, plàstics i d’altres materials altament inflamables que s’emmagatzemaven a aquest espai va produir una densa columna de fum, visible des de diferents punts de ciutat. Prop d’un centenar de persones, que en aquells moments estaven dedins del recinte varen ser desallotjades, la majoria eren nins que es trobaven a diferents festes d’aniversari. Ningú no va resultar ferit però se’n dugueren un bon ensurt.
La Policia va mantenir tallat al trànsit el carrer per facilitar la feina dels bombers. Un fet que va produir importants retencions als accessos als polígons de Son Valentí i Can Valero. Tot i que els bombers varen haver de menester bombones d’oxigen per accedir-hi, per mor de la densitat del fum, ràpidament controlaren les flames i ventilaren l’espai. Avui, el magatzem roman precintat. El parc, però, no va patir danys materials i aquest matí ha obert les seves portes amb normalitat.
La Policia judicial visità anit la zona i ho ha tornat a fer avui matí per prendre mostres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen