Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El supermercat Aldi aterra a Menorca amb 1.000 metres quadrats d'exposició i tecnologia d'estalvi energètic
La cadena alemanya Aldi ha obert el primer supermercat a Menorca. Ha hagut d’esperar el final de la moratòria que impedia la implantació de noves grans superfícies comercials i aplicar les mesures requerides per la Comissió Balear de Medi Ambient pel que fa a estalvi d’aigua i energies renovables.
L’expectació per l’arribada de la marca a l’illa s’ha traduït en col·lapse circulatori a l’entrada del polígon industrial de Maó, que ha hagut de requerir que diversos agents de la Policia Local hi acudissin a regular el trànsit. El supermercat ocupa una superfície de 1.000 metres quadrats i te un aparcament per a 121 cotxes. La cadena ha contractat 22 persones a Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat