X

Els agroturismes d’Eivissa obren amb bones perspectives per al mes d’agost

A Can Correu hi ha el 100 per cent de les places disponibles reservades aquest mes

26/06/2020

Els agroturismes d’Eivissa obren amb bones perspectives per al mes d’agost

109

A Eivissa també comencen a obrir altres establiments hotelers, parlam ara dels agroturismes. Un dels més matiners a l’illa ha estat Can Curreu. Aquest primer cap de setmana l’ocupació que tenen és del 50 per cent. Són sobretot residents que han aprofitat els descomptes oferits per aquests dies.

A l’agost, milloren les previsions i les reserves freguen el 100 per 100. A l’spa de l’establiment s’han hagut d’extremar les mesures de seguretat, està operatiu però acull la meitat de la seva capacitat. 10 persones podran fer ús d’aquestes instal·lacions.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor