La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes
Tot i que la temporada turística encara no ha començat a Menorca, alguns establiments ja s’han avançat. Ara mateix, hi ha més d’una trentena d’hotels oberts, sobretot d’interior, però alguns allotjaments de costa comencen a rebre els primers clients. És el cas dels apartaments Los Naranjos, a s’Algar, que enguany han obert dos mesos abans del previst i ja es troben per damunt del 30% d’ocupació.
La majoria dels clients que s’hi allotgen són treballadors del sector de la construcció: arquitectes, tècnics i professionals que venen per projectes puntuals; però també comencen a arribar turistes, principalment catalans, mallorquins i francesos.
Prop de la meitat de la plantilla ja ha començat a fer feina i l’objectiu és allargar la temporada fins als deu mesos. El sector turístic comença a activar-se a l’illa, però el gruix dels hotels obrirà, com cada any, amb l’inici de la Setmana Santa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge