Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Operaris contractats per Red Eléctrica treballen des de dilluns
206
Les tasques prèvies a la instal·lació del cable elèctric submarí ja han començat. Des de dilluns operaris contractats per Red Eléctrica treballen en l’ampliació de la subestació de Ciutadella. El primer que es farà serà obrir les síquies per on passarà el cablejat en zona terrestre i, posteriorment, els enllaços amb el mar. El delegat a Balears de Red Eléctrica, Eduardo Maynao, assegura que es tindrà en compte l’inici de la temporada turística perquè les obres tinguin la menor afectació.
D’altra banda, ha volgut posar en valor el pla de contignència que ha permès restablir el subministrament elèctric en 56 hores. No obstant, es mostra obert a millorar-lo si es considera oportú des del Govern i l’Estat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar