El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El projecte preveu instal·lar un ascensor i una escala d'evacuació que connecti les dues plantes de l'escola amb el patí
Les obres de reforma del col·legi de Sant Jordi, a Eivissa, no avancen al ritme que estava previst, havien d’acabar al novembre i encara continuen. A la conselleria d’Educació reconeixen que s’han alentit els treballs per uns problemes que s’han trobat a l’estructura de l’edifici, que és molt antic. Preveuen que acabin finalment al més d’abril. La segona fase de les obres per millorar l’accessibilitat del centre van començar a l’agost i havien de durar tres mesos, però encara continuen. Mares i pares veuen amb bons ulls que s’eliminin les barreres arquitectòniques, però es queixen de que s’allarguin tant les obres.
El projecte preveu instal·lar un ascensor i una escala d’evacuació que connecti les dues plantes de l’escola amb el patí. A la direcció del centre també esperen que les obres acabin com abans millor. Un altre dels problemes que s’arrosseguen des que es van començar els treballs de millora de l’accessibilitat, ara fa dos anys, són les inundacions que afecten cinc aules del centre quan plou. L’aigua entra per una sortida d’emergència que va habilitar la conselleria d’Educació al 2016. Ara, asseguren, ja s’ha resolt, tot i que esperen que torni a ploure amb força per confirmar-ho.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits