Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La mostra té la intenció d'eixugar un préstec de 40.000 euros que la Fundació ha hagut de demanar per comprar dos motors per a les barques que transporten voluntaris i visitants
Més d’una cinquantena d’obres de reconeguts artistes com ara Antoni Tàpies, Matías Quetglas i Josep Guinovart formen part de la desena exposició benèfica Illa del Rei, que s’acaba d’inaugurar a Maó, i que estarà oberta fins dia 20 d’agost.
Els visitants hi podran trobar olis, aquarel·les, gravats, litografies i escultures de diversos estils… A partir de 350 euros. La mostra té la intenció de recollir fons per continuar amb la rehabilitació de l’antic hospital i eixugar un préstec de 40.000 euros que la Fundació ha hagut de demanar per comprar dos motors per a les barques que transporten voluntaris i visitants.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits