Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

El passadís entre la terminal i l'aparcament romandrà un mes tancat
Als 3 aeroports de les Illes continuen aquesta temporada baixa les obres de millora i renovació de les terminals de passatgers que ja es varen iniciar l’any passat i s’estan realitzant per fases.
A Palma, una de les principals actuacions és la renovació del sòl i les cintes mecàniques del passadís de connexió que uneix l’aparcament i la terminal.
Des de dilluns, la passarel·la que connecta la quarta planta de l’aparcament amb la planta de sortides està tancada. Els passatgers han d’entrar o sortir de la terminal per les arribades si van o venen de l’aparcament. Les obres duraran un mes.
També s’està realitzant el canvi de rajoles a les 3 plantes de la terminal, així com obres de millora de l’aïllament tèrmic. Aquest hivern també se substituiran 12 passarel·les mecàniques perquè siguin més amples i es renovaran els banys a les arribades i els mòduls C i D.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears