Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El passadís entre la terminal i l'aparcament romandrà un mes tancat
Als 3 aeroports de les Illes continuen aquesta temporada baixa les obres de millora i renovació de les terminals de passatgers que ja es varen iniciar l’any passat i s’estan realitzant per fases.
A Palma, una de les principals actuacions és la renovació del sòl i les cintes mecàniques del passadís de connexió que uneix l’aparcament i la terminal.
Des de dilluns, la passarel·la que connecta la quarta planta de l’aparcament amb la planta de sortides està tancada. Els passatgers han d’entrar o sortir de la terminal per les arribades si van o venen de l’aparcament. Les obres duraran un mes.
També s’està realitzant el canvi de rajoles a les 3 plantes de la terminal, així com obres de millora de l’aïllament tèrmic. Aquest hivern també se substituiran 12 passarel·les mecàniques perquè siguin més amples i es renovaran els banys a les arribades i els mòduls C i D.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora