Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Les obres exposades provenen d'una quarentena de col·leccions públiques i privades
La mostra es podrà visitar fins al pròxim 15 d'agost. / Foto: Javier Abril
18Darrere cada obra inacabada, mutilada o degradada s’obri una finestra que permet l’espectador acostar-se a l’artista, i també a l’obra, des d’una perspectiva més íntima. Per això, la mostra “Non finito. “L’art de l’inacabat”, exposició comissariada per la directora del Museu Nacional d’Escultura, María Bolaños, és una de les mostres més atractives que podem veure aquests dies a Mallorca. Hi trobarem escultures, fotografies, pel·lícules i pintures d’artistes com Sorolla, Miró, Rembrandt, Chillida o El Greco.
La mostra, que s’inaugura aquest dimecres al CaixaForum de Palma i que s’ha organitzat juntament amb el Museu Nacional d’Escultura, es podrà visitar fins al pròxim 15 d’agost.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys