El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El projecte compta amb un pressupost de 310.000 euros i un termini d'execució de 5 mesos
L’aigua és un bé molt preuat, i més a les Illes. Per no perdre’n ni una gota i reduir l’explotació del pous, molt municipis estan renovant les xarxes d’abastiment. Un exemple el trobem a es Puig d’en Fita, a Santa Eulària d’es Riu, a Eivissa, on les obres ja estan en marxa.
El projecte vol millorar la impulsió, la distribució i el sanejament d’aigua a es Puig d’en Fita, així com la qualitat del subministrament, reduint-ne avaries i manca de pressió.
La renovació de les canalitzacions es dividirà en diverses fases per minimitzar els talls de circulació i les molèsties als vesins. La primera d’elles, al carrers dels Lliris, ja s’està executant.
La instal·lació nova farà que l’aigua dessalada també arribi a urbanitzacions com Siesta, Mirarmar o Buenavista, reduint l’explotació dels aqüífers de l’indret. I tot i estar a favor de les obres, aquestes sempre generen algun mal de cap als vesins. En total es canviaran 2’2 quilòmetres de canonades de la xarxa de distribució d’aigua i se substituiran 600 metres de clavegueram. El projecte compta amb un pressupost de 310.000 euros i un termini d’execució de 5 mesos.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle