Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Un 7 per cent d'aquests allotjaments han decidit obrir i en la majoria dels casos acullen famílies de Mallorca
//espasformentera.com
209Els pocs agroturismes que estan oberts a les Balears aquests dies poden donar servei a totes aquelles famílies de les illes que volen passar un cap de setmana fora dels seus domicilis particulars. Segons el president de l’Associació Balear d’Agroturismes i de Turisme Interior, Miquel Artigues, al voltant del 7 per cent d’aquests establiments han decidit obrir les seves portes i en la majoria dels casos acullen famílies mallorquines. Ho fan per compensar les poques reserves que han rebut durant aquest mes de maig. Ara, estan a l’espera de que comenci la temporada turística que preveuen que es podria iniciar a l’equador del mes de juny.
Els propietaris d’aquests tipus d’allotjaments pensen que es convertiran en l’opció preferent per a la majoria de turistes aquest estiu, ja que es troben envoltats de natura i en espais oberts, la qual cosa permet garantir més fàcilment la distància de seguretat sanitària.
Formentera és l’única illa de les Balears que es troba a la fase 2 del desconfinament. Una circumstància que no ha marcat la diferència a l’hora de reactivar l’economia i fer que establiments com els agroturismes puguin obrir les seves portes. Així, ho ha afirmat a l’informatiu matí d’IB3 Ràdio Nura Sánchez, copropietària de l’agroturisme Es Pas, a Es Caló de Sant Agustí. També ha comentat que tot i aquesta aturada pel coronavirus, a Formentera hi ha una molt bona previsió de reserves de cara als mesos de juliol i agost.
A Eivissa, Joan Joan Marí , propietari de l’agroturisme Xarc a Santa Eulària d’es Riu. Espera amb impaciència que comenci la temporada turística. Ja que fa dos mesos i mig que no tenen reserves i estan a l’espera de que s’obrin ports i aeroports.
A Menorca a l’agroturisme Biniatram situat a Ciutadella, sí que han rebut peticions de reserves per part de famílies mallorquines. Però el seu propietari, Toni Tomàs, diu que molt poques. Ells esperen aconseguir la nova normalitat a partir del mes d’agost.
Mentre que Miquel Pons, propietari de l’agroturisme Son Alzines d’Escorca a Mallorca i treballador de la companyia aèria Eurowins, opina que els primers turistes podrien arribar a les Balears a partir del 20 de juny. Pel propietari d’aquest agroturisme a Mallorca, el coronavirus també ha colpejat les seves previsions de reserves, i ha vist com s’han anat produint cancel.lacions pels mesos de juny i juliol.
Escolta aquí la notícia completa d’IB3 Ràdio
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat