Fa 13 anys que oceanògrafs i biòlegs van iniciar la campanya ecologista per ampliar-lo
Cabrera ja és el Parc Nacional més gran de l’estat espanyol. 13 anys després de l’inici de la campanya ecologista per ampliar la protecció del parc, el Consell de Ministres va aprovar ahir divendres l’ampliació que passa de les prop de 10.000 hectàrees a 90.000.
Oceanògrafs i biòlegs asseguren que el procés ha estat molt llarg, però que valdrà molt la pena perquè es protegirà, entre altres coses, un escarpat de fins a 2.000 metres de profunditat amb espècies úniques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa