1.490 milions d'euros gastats i 1,3 milions de turistes és el balanç d'una desena anualitat que ha batut els registres
171
El d’octubre va ser un mes de rècord tant en despesa turística com en l’arribada de viatgers estrangers a les Balears. Mai fins ara la desena mensualitat havia registrat un volum tan elevat quant a visitants de fora de l’Estat: 1.300.000 turistes, un 9% més que l’octubre de 2019.
L’acumulat de gener a octubre (gairebé 13 milions de turistes) sí és inferior al de fa tres anys: el 3% inferior.
Els turistes estrangers van deixar a les Illes 1.490 milions d’euros l’octubre, el 14% per damunt del 2019. En aquest cas, l’acumulat és major que fa 3 anys, un 2,5% per damunt.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura