Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El vent del nord serà intens a Menorca i les ones ja superaran els 3 metres d'altura
Imatge de la posta de sol d'ahir a Son Serra de Marina. /TONI BELTRAN
81Aquesta setmana arribarà el temps de tardor. A partir de demà canviarà el temps. Estarà més ennigulat i poden caure algunes ruixades. El més destacable però, serà l’entrada de la tramunanta i la situació marítima.
A partir de dilluns capvespre, el vent del nord serà intens a Menorca i les ones superaran els 3 metres d’altura. Aquesta situació s’allargarà dimarts i dimecres, dies en que el vent serà fort, amb cops que poden superar els 70 i 80 km/h. i amb un notable temporal marítim. Refrescarà, dimarts no passarem dels 22 o 23ºC.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre