Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els hotels de la ciutat de Palma també han millorat les xifres en comparació amb l'any passat, fregant el 50 % d'ocupació mitjana
És el pont més llarg de l’any i això ha beneficiat, en aquest cas, l’oferta hotelera de la ciutat de Palma. Ho ha fet amb ocupacions mitjanes per damunt de les de l’any passat i que, en espera de conèixer les reserves de darrera hora que hi ha pogut haver, freguen el 50 %. Però el lloguer turístic també ha vist com el pont de desembre ha donat una empenta al sector. Les cases que es mantenen obertes durant la temporada baixa tenen una ocupació mitjana del 65 %, segons ha confirmat la gerent de l’associació de lloguer turístic de les Illes, Habtur.
I tot això, després d’una temporada turística que, ens asseguren, ha estat molt bona per al lloguer vacacional. Un sector que preveu assolir, també, bones xifres en vista a les vacacions de Nadal. De fet, algunes de les propietats que tenen tancat fins a la pròxima temporada es plantegen obrir per aquestes dates degut a les peticions que hi ha.
En qualsevol cas, però, de moment, durant aquests dies de pont, les cases més demandades han estat les de la serra de Tramuntana i les de l’interior de l’illa.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals