Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La propietat assegura que han fet pintades i destrosses a l'interior de l'immoble
Quatre persones han ocupat un aparthotel a Cala Bona, al municipi de Son Servera. L’establiment està tancat els mesos d’hivern i han estat els veïnats de la zona els qui n’han alertat el propietari de l’immoble. La Guàrdia Civil s’encarrega de la investigació, però de moment la propietat no pot treure els ocupes.
Ver esta publicación en Instagram
El propietari, que assegura estar “indignat”, diu que li han ocupat quatre apartaments i han fet destrosses i pintades a la recepció de l’establiment. Va ser ell mateix qui, alertat pels veïnats, els va trobar a dins i va avisar la Guàrdia Civil.

Una pintada en un dels accessos a l’establiment.
Els ocupes no volen mostrar la seva identitat a càmera, però asseguren que han signat un contracte de lloguer i que han pagat per poder-hi entrar a viure.

Antonio, una de les persones que ocupa l’establiment hoteler de Cala Bona, a Son Servera.
En tot aquest conflicte, a més, el propietari ha rebut una denúncia, suposadament dels ocupes, que l’acusen de coacció i d’haver-los deixat sense aigua ni electricitat. La manera d’actuar fa pensar al propietari que es tracta d’una banda organitzada que fa negocis amb l’ocupació d’immobles, tant habitatges com establiments turístics, com aquest.

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació i de moment vigilen l’edifici i els punts d’accés a Cala Bona per evitar que més persones entrin a l’edifici.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals