Controlat l’incendi forestal a la Tramuntana, al terme de Puigpunyent, després de cremar 2,5 hectàrees
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
La propietat assegura que han fet pintades i destrosses a l'interior de l'immoble
Quatre persones han ocupat un aparthotel a Cala Bona, al municipi de Son Servera. L’establiment està tancat els mesos d’hivern i han estat els veïnats de la zona els qui n’han alertat el propietari de l’immoble. La Guàrdia Civil s’encarrega de la investigació, però de moment la propietat no pot treure els ocupes.
Ver esta publicación en Instagram
El propietari, que assegura estar “indignat”, diu que li han ocupat quatre apartaments i han fet destrosses i pintades a la recepció de l’establiment. Va ser ell mateix qui, alertat pels veïnats, els va trobar a dins i va avisar la Guàrdia Civil.

Una pintada en un dels accessos a l’establiment.
Els ocupes no volen mostrar la seva identitat a càmera, però asseguren que han signat un contracte de lloguer i que han pagat per poder-hi entrar a viure.

Antonio, una de les persones que ocupa l’establiment hoteler de Cala Bona, a Son Servera.
En tot aquest conflicte, a més, el propietari ha rebut una denúncia, suposadament dels ocupes, que l’acusen de coacció i d’haver-los deixat sense aigua ni electricitat. La manera d’actuar fa pensar al propietari que es tracta d’una banda organitzada que fa negocis amb l’ocupació d’immobles, tant habitatges com establiments turístics, com aquest.

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació i de moment vigilen l’edifici i els punts d’accés a Cala Bona per evitar que més persones entrin a l’edifici.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern