Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La ciutat d'Eivissa celebra el dia del seu patró, Sant Ciriac
Els actes institucionals han començat amb la missa a la catedral, seguida de la processó a la capella de Sant Ciriac i l’homenatge a Guillem de Montgrí.
Just després, Esquerra Republicana també a dut a terme els seus propis actes per commemorar aquest vuit d’agost.
El president del Consell d’Eivissa, Vicent Torres, ha fet autocrítica en el discurs institucional. Ha assegurat que alguna cosa no s’ha fet bé, quan una part de la ciutadania veu el turisme com un problema, i no com una oportunitat. Ha afegit que s’ha de recuperar la confiança en la indústria turística.
Aquesta tarda tindrà lloc la berenada popular al Puig des Molins i per la nit es podrà gaudir dels focs artificials que tancaran els actes del vuit d’agost. Per aquest motiu, per primera vegada s’obrirà al públic l’esplanada del moll comercial del port d’Eivissa.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca