Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una obra que cobrirà 160 metres del carrer Santa Agnès del West End
L’artista Okuda San Miguel ha començat a pintar un mural en terra al carrer de Santa Agnès de Sant Antoni, a Eivissa. La setmana passada operaris de l’ajuntament van pintar de blanc tota la superfície i ara Okuda ha començat la seva intervenció.
Aquesta obra transcorrerà al llarg de 160 metres d’aquest carrer central de la zona del West End i que ja té instal·lat un tendal decorat amb els seus dissenys. Una obra que té un pressupost de 371.000 euros i que n’ha retardat el començament a causa de la pluja.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general