Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'extennista ha dit a Twitter que li fa "gràcia" aquesta història
Just fa una setmana que l’alemany Georg Berres va arribar a la casa de l’extennista a Artà. Diu que no sabia que era de Boris Becker i que aixó l’ha fet convertir-se “en una estrella de rock”. Assegura, però, que això l’ajudarà a donar-se a conéixer. Vol convertir el xalet en una espècie d’hotel on ningú hagi de pagar lloguer. Només demana, diu, que l’ajudin a mantenir la casa viva. Ja ha fet una crida massiva per les xarxes per demanar a la gent que hi vagi a viure. Espera una vintena de persones en un mes. Amb tot, assegura que si el fan fora, partirà.
Berres ha rebut amb sorpresa i alegria un tuit de Boris Becker en què ha assegurat que ja no té cap casa a Mallorca i que li fa gràcia la seva història. Un jutge anglès va declarar en bancarrota l’extennista l’any passat. Ara la casa està a la venda en una immobiliària amb seu a Palma.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment