Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Una empresa de desocupació negocia amb ells perquè deixin el lloc, mentre Stop Desnaments denuncia que això és il·legal
L’edifici okupat del carrer Rodriguez Arias de Palma està sent motiu de polèmica. D’una banda els veïnats es queixen del renou i la pudor i, de l’altra, els moradors que hi ha ara asseguren que són tranquils i que no abandonen el lloc perque no ténen on fer-ho.
Fora de càmera ens asseguren que ara mateix viuen aquí 6 persones, la majoria mallorquins, alguns amb feina però que no es poden permetre un habitatge. També hi ha una persona gran. Tots ells reben ajudes per part dels serveis socials. En aquesta cantonada de l’edifici hi viu una persona amb una malaltia mental, rodejada de mosques i pudor.
Els veïnats ens asseguren que viuen intranquils des de fa un any. Denuncien no només la pudor, els renous i els incidents que senten de matinada. Ens mostren imatges de quan acudeix la policia per cridades pels aldarulls. Fa un mes, asseguren, després d’una brega, la porta per on entren va caure damunt d’un cotxe que es trobava estacionat al davant.
L’empresa desokupa ens assegura que han estat contractats per la propietària de l’edifici i que continuen negociant amb els residents. Segons els okupes, els han oferit dos mil euros a cada un per abandonar l’edifici. La Plataforma Stop Desnonaments els han aconsellat que no abandonin l’edifici, ja que mantenen que la feina de l’empresa desokupa és il·legal perquè no tenen cap ordre judicial per fer els desnonaments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta