Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Javier Olaizola deu haver acabat ben esgotat. De parlar. Primer, intercanvi d’opinions amb Antonio Oviedo. Escoltar la veu de l’experiència sempre està bé.
Després, reunió amb el seu inseparable Julián Robles per repassar la feina. De Robles, a Culio. L’argentí fa feina amb el descartat Óscar Díaz, i escolta les indicacions del tècnic.
De Culio a Sasha… qui, malgrat les dificultats amb l’idioma, fa unes bones rialles.
Ja drets, Olaizola s’esforça per explicar-li conceptes. La resposta de Sasha sembla que ve a dir “no passis pena, que ho tenc clar”. Olaizola insisteix i Sasha, que ho té clar, li demana a Lekic que confirmi que estan parlant del mateix. Lekic reconfirma.
Del tàndem serbi, a Raíllo. L’andalús està de més bon humor que la setmana passada, i fa unes bones rialles amb Olaizola.
El preparador donostiarra es preocupa ara per Álex Serrano. Molts recordareu el seu pare, el rocós central Mino. Ben rocós és també el central Ansotegi, amb qui Olaizola fa la penúltima xerrada. La cara del tècnic és francament enigmàtica. El darrer intercanvi d’opinions és novament amb Robles. Toca anar per feines. Dissabte s’ha de guanyar el Lugo. Qualsevol altre resultat farà més profunda la crisi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE