Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Javier Olaizola deu haver acabat ben esgotat. De parlar. Primer, intercanvi d’opinions amb Antonio Oviedo. Escoltar la veu de l’experiència sempre està bé.
Després, reunió amb el seu inseparable Julián Robles per repassar la feina. De Robles, a Culio. L’argentí fa feina amb el descartat Óscar Díaz, i escolta les indicacions del tècnic.
De Culio a Sasha… qui, malgrat les dificultats amb l’idioma, fa unes bones rialles.
Ja drets, Olaizola s’esforça per explicar-li conceptes. La resposta de Sasha sembla que ve a dir “no passis pena, que ho tenc clar”. Olaizola insisteix i Sasha, que ho té clar, li demana a Lekic que confirmi que estan parlant del mateix. Lekic reconfirma.
Del tàndem serbi, a Raíllo. L’andalús està de més bon humor que la setmana passada, i fa unes bones rialles amb Olaizola.
El preparador donostiarra es preocupa ara per Álex Serrano. Molts recordareu el seu pare, el rocós central Mino. Ben rocós és també el central Ansotegi, amb qui Olaizola fa la penúltima xerrada. La cara del tècnic és francament enigmàtica. El darrer intercanvi d’opinions és novament amb Robles. Toca anar per feines. Dissabte s’ha de guanyar el Lugo. Qualsevol altre resultat farà més profunda la crisi.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"